سایه شیطانی ابراج البیت بر سر بیت الله الحرام

 

بزرگترین مأموریّت وهّابیون تا سال 2012 م. به اجرا در خواهد آمد، تا این سال، همة نشانه‌ها، نمادها و سوابق مسلمانان سلف و اهل بیت(ع) در امّ القرای اسلامی نابود خواهد شد و در غیبت همة سنّت‌های اسلامی که در اثر بدعت‌های سلفی و شرک‌آلود خواندن آن سنّت‌ها از میان مسلمانان رخ بربسته، در بنای اصلی «مسجدالحرام و مسجد النّبی» نیز در تیررس تیرهای زهرآلود ماسونی و شیطانی از جمله ابراج البیت، کارکردهای خود را از دست خواهد داد تا فراماسونری جهانی یا همان دجّال آخرالزّمان به راحتی بتواند حکومت جهانی شیطان را مستقر نماید.

تا چند سال پیش، بلندترین بنای مُشرف به صحن مسجدالحرام، قصر ملک فهد، سلطان پیشین مملکت عربی سعودی یا همان خادم الحرمینی بود که بر بلندای ابوقُبیس، صدها متر فراتر از مخدوم خود نشسته بود. مهمانان خاصّ پادشاهی سعودی در ایّام حج در این قصر ضیافت اتراق می‌کردند تا ضمن انجام اعمال، از آن بلندا ناظر صحن مسجد و طواف حاجیان باشند. امّا امروزه دیگر، این بنا در برابر برج در دست ساخت «ابراج البیت» کوچک می‌نماید. درست مقابل رکن یمانی. این بنا که معرّفی‌اش خواهم کرد، قرار است در سال 2012 م. افتتاح شود. بر این مُژده گر سر فشانم رواست. در تمام نقاط جهان و میان همة اماکن مقدّس مذهبی، هیچ بنایی تاکنون مجال و جرئت قد برافراشتن به این قدّ و قواره را نداشته است.

برج‌های تجاری مکه (ابراج البیت)، که در واقع باید «شا‌خ‌های شیطان» خوانده شود،  سرشار از نمادهای ماسونی، بنای کعبه را به محاصره گرفته، کار لرد فاستر، معمار و ماسون نامدار، و «مجتمع بن لادن» [1] [2] [3]

در سال 2012، که از دیدگاه فرقه‌های شیطانی شروع «نظم نوین دنیوی» است
    ساختمان "ابراج البیت" به پایان می‌رسد و کعبه چنین در سایه نمادهای شیطانی قرار خواهد گرفت. 
 
برای مطالعه کامل این مقاله به ادامه مطلب بروید

+ نوشته شده توسط : سید میثم | مسافران آسمانی [ مسافر] |



ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شریف‌ترین ماه‌های سال است. در این ماه درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم  بسته می‌شود، و عبادت در یکی از شب‌های آن (شب قدر) بهتر از عبادت هزار ماه است.
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در خطبه شعبانیه خود درباره فضیلت و عظمت ماه رمضان فرموده است: «ای بندگان خدا! ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به سوی شما روی آورده است؛ ماهی که نزد خداوند بهترین ماه‌ها است؛ روزهایش بهترین روزها، شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات است.
بر مهمانی خداوند فرا خوانده شدید و از جمله اهل کرامت قرار گرفتید. در این ماه، نفس‌های شما تسبیح، خواب شما عبادت، عمل‌هایتان مقبول و دعاهایتان مستجاب است.
پس با نیت‌ای درست و دلی پاکیزه،‌ پروردگارتان را بخوانید تا شما را برای روزه داشتن و تلاوت قرآن توفیق دهد. بدبخت کسی است که از آمرزش خدا در این ماه عظیم محروم گردد. با گرسنگی و تشنگی در این ماه، به یاد گرسنگی و تشنگی قیامت باشید.»

آن گاه پیامبر اکرم وظیفه روزه‌داران را برشمرد و از صدقه بر فقیران، احترام به سالخوردگان، ترحم به کودکان، صله ارحام، حفظ زبان و چشم و گوش از حرام، مهربانی به یتیمان و نیز عبادت و سجده های طولانی، نماز، توبه، صلوات، تلاوت قرآن و فضیلت اطعام در این ماه سخن گفت.

منابع :
مفاتیح الجنان،‌ تفسیر نمونه، ‌ج 1، ص 634؛ المیزان، ‌ج 2، ص 15 

+ نوشته شده توسط : سید میثم | مسافران آسمانی [ مسافر] |



قرار بود مقام معظم رهبری در ساعت مشخص به منزل یکی از علما تشریف بیاورند. پانزده دقیقه از وقت مقرر گذشت و آقا بعد از یک ربع تأخیر تشریف آوردند. آن شخص با کنایه به آقا گفتند : شما چند دقیقه ای تأخیر داشتید. آقا فرمودند: بله ما به دیدن خانواده ی شهدا که می رویم ، معمولا اگر در یک کوچه چند خانواده ی شهید باشد ، به همه ی آنها سر می زنیم، در کوچه ای که ما رفته بودیم ، از قبل گفته بودند دو خانواده ی شهید حضوردارند،بعد معلوم شد خانواده ی شهید دیگری نیز حضور دارد،تأخیر ما به این علت بود. 
این آقا باز درک نکرد و گفت: "این کارها برای جذب قلوب بد نیست!" یعنی شما این کار را برای جذب قلوب می کنید. امام خامنه ای با یک حالت جدّی فرمودند: شما اسمش را هر چه می خواهید بگذارید، ولی آقای فلانی بدانید اگر این خانواده ی شهدا نبودند،اگر این خونهای پاک نبود، این عمامه بر سر بنده و جنابعالی نبود.
راوی:حجة الاسلام و المسلمین آقای موسوی کاشانی ( از اعضای بیت)

+ نوشته شده توسط : سید میثم | مسافران آسمانی [ مسافر] |


نیلوفران آبی



ای اروند چه آسوده فرشتگان سرزمین ما را بلعیدی، آنان که چه خوب برای امام و مقتدایشان خود را هم به آب زدند و هم به آتش. شاید تو هم صدای اشک ها و روانی ناله شان را درک کردی و آنچه را که از خدا می خواستند، اجابت کردی و با خون پاک شان امواج خود را به رنگ ارغوانی خضاب کردی. چه نیک یارانی که در اعماق تو سال ها بودند و اینجا روی خاک به دنبال شان می گشتیم.


نیلوفران آبی



با تشنگی مفرط و جانکاه زیر آب


سرگرمی اش شده رصد ماه زیر آب


ماه شکوهمند و قشنگی که یک نهنگ


در چشم اوست مثل پرکاه زیر آب


دریا سکوت کرده برای تلافی


ماه و نهنگ خنده کوتاه زیر آب


فرقی نمی کند که کجا عاجزت کند


عشق است گاه روی زمین، گاه زیر آب


قبری برایشان متصور نشد کسی


گاهی کنار ساحل و ناگاه زیر آب


تیری به باله می خورد و رد خونشان


دالان قرمزی است یک راه زیر آب


از درد عشق و باله ی زخمی و آب شور


سرگذشته است یک چاه زیر آب


حالا سه هفته است که بالا نیامده است


دریا بخار می شود از آه زیر آب


نیلوفران آبی



آنانکه مَثل "جوینده یابنده است" را به هم زدند، آنگاه که هنگام وداع می گفتند به دنبال اجساد ما نگردید که نمی یابید. آنانکه چون همرزمان صدر اسلامی خود تاریخ ساز صدر انقلاب شدند و مثال ایثار و ولایت پذیری.


نیلوفران آبی



خاطرات دیروزشان که در ورای کلمات ساده هر یک درسی از نایاب درس هاست، نیست جز تذکر و یادآوری برای گام برداشتن امروز ما: فذکر انما انت مذکر.


نیلوفران آبی


جملاتی که از نظرتان گذشت، گوشه ای از گفته های انجمن فرهنگ پایداری در وصف شهدای غواص است که از مظلوم ترین شهدای دفاع مقدس اند. شهدای غواص در بحث "نیلوفران آبی" در انجمن فرهنگ پایداری میزبان ما هستند. دلنوشته ها و خاطراتی از زیر آب و ماهیان در آب خفته قطعا برای همه درس آموز و جذاب خواهد بود. اینها کلمات کسانی است که خطاب به مولای خود می گویند: دست من خورد به آبی که نصیب تو نگشت.


+ نوشته شده توسط : سید میثم | مسافران آسمانی [ مسافر] |