• وبلاگ : راهي به آسمان
  • يادداشت : فضاي مجازي ، عرصه نبرد جديد
  • نظرات : 2 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    جهاد سايبري ادامه دارد ...

    با سلام و تحيات وافر الهي

    بدينوسيله با عنايت به فرار رسيدن هفته دفاع مقدس ، مسابقه وبلاگ نويسي جهاد سايبري تا آخر هفته دفاع مقدس 91/7/7 تمديد گرديد. از کليه وبلاگ نويسان و همسنگران جهاد سايبري خواهشمند است به موضوعات روز از جمله محکوميت توهين به ساحت نواراني پيامبر اعظم (ص) و هفته دفاع مقدس تا تاريخ ياد شده پرداخت ويژه اي بعمل آورند .
    خواهشمند است در اين خصوص به دوستان اطلاع رساني نماييد.

    با تشکر

    سالروز شهادت جانسوز رئيس مذهب شيعه امام جعفر صادق عليه السلام تسليت باد.
    براي دريافت پيامک مذهبي و مهدوي «يامهدي» رو به 30004713303030 ارسال نماييد.

    سلام وبتون خيلي خوب شده
    با يه گشت کوچولو تو گشت ارشاد به روزم
    مطلبي که به فهرست نوشته هاي برگزيده پارسي بلاگ افزوده شد

    با سلام و تحيت الهي
    به اطلاع کليه وب نگاران ارزشي شهرستان اهر مي رساند با عنايت به در خواست دوستان ، مدت مسابقه وبلاگ نويسي جهاد سايبري تا 31 شهرويرو 91 تمديد گرديد. خواهشمند است جهت حضور بيشتر دوستان و علاقمندان در اين عرصه ، اطلاع رساني کنيد .

    با تشکر
    + ehsan 

    کليپ شبکه نصر برگرفته شده از سخنان آيت الله مکارم شيرازي درباره وقايع سوريه
    نا آرامي سوريه چيزيست که اسرائيل خواهان آن است
    بسم الله الرحمن الرحيم. با سلام خدمت شما. مطلع باشيد که مسابقه وبلاگنويسي به خاطر زلزله تمديد شده است و شما مي توانيد هنوز مطالب زيبايتان را در وبلاگتان قرار دهيد.
    اللهم عجل لوليک الفرج
    + بيقرار شهادت 

    با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام، "اولين مسابقه بزرگ جهاد سايبري" در سطح شهرستان اهر با حضور وبلاگ نويسان متعهد و توانمند برگزار مي شود. جهت ثبت نام و دريافت فرم به وبلاگ جهاد سايبري مراجعه و فرم ثبت نام را تکميل و به آدرس مورد نظر ارسال نمائيد .

    لازم به ذکر است قرار دادن لوگوي مسابقه وبلاگ نويسي جهاد سايبري در وبلاگتان الزامي است . حتما شرايط شرکت در مسابقه را بطور کامل مطالعه بفرمائيد و در خصوص موضوعات و محورهاي مسابقه عنايت داشته باشيد . حداقل بايستي در يک موضوع مطلب بنويسيد و اگر در موضوعات بيشاري مي توانيد وقت بگذاريد که عاليست . موفق باشيد

    + matin 
    کليپ زيباي شبکه نصر از سخنان دکتر عباسي در خصوص ديکتاتوري در عربستان
    + rohollah 
    شهيدي كه حسين شريعتمداري براي او زندگينامه نوشت
    اولين سرباز گمنام امام زمان
    www.mashreghnews.com

    www.emaad.parsiblog.com
    با عرض سلام خدمت شما
    گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
    ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
    www.jonbeshnet.ir/hijab