مقام معظم رهبری:

انتخابات مظهر حضور مردم و آزادی ملت ایران در انتخاب سرنوشت خود است.شما وقتی رئیس جمهور یا نماینده را انتخاب می کنید یعنی تمام سررشته های اجرایی کشور وشهر را در دست کسی می گذارید که منتخب شما و بر خاسته از رای واز اراده شماست وقتی نمایندگان مجلس را انتخاب می کنید یعنی قانونگذاری و همچنین نظارت برکار اجرایی را به دست کسانی می سپرید که شما را شناخته و انتخاب کرده اید بنابراین شما هستید که انتخاب می کنید این کار به معنای قدرت مردم در اداره کشور و شهردر دست داشتن سرنوشت کشور و شهر به وسیله ملت است این چیز کم و کوچکی نیست این برای ماهمه چیز است .

انتخابات یکی از عرصه هایی است که دشمنان تلاش می کنند علاوه بر کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در پای صندوق های رای، میثاق و وفاداری مردم به نظام را خدشه دار کنند.دشمنان باید بدانند عموم مردم ایران اسلامی نسبت به این نظام و بنیانگذار آن و شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی خود را مسئول و وفادار می دانند با حضور خود نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد. نظام جمهوری اسلامی ایران ،نظام مردم سالاری دینی بوده و دین و دموکراسی توام بر این نظام تاثیر گذار هستند و مردم می توانند با حضور حداکثری در صحنه انتخابات حماسه ای دیگر در تاریخ اسلام به یادگار داشته باشندو سبب تحکیم پایه های نظام اسلامی شوند.

افزایش آگاهی و بصیرت سیاسی مردم از جمله راه های بارز مبارزه با دشمنان بوده و انتخابات در کشور ما در طول سال های پس از انقلاب اسلامی به صحنه های مهمی از میثاق و تجلی دین داری و عشق به نظام اسلامی و ولایت فقیه از سوی مردم تبدیل شده است.در انتخابات مختلفی که در کشورمان برگزار شده این مهم به اثبات رسانیده شده که سالم ترین ،امن ترین انتخابات با حداکثر مشارکت مردم و به طور آزادانه انجام شده است.

انتخابات مجلس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، چرا که تصمیماتی که در آنجا گرفته می شود و قانون هایی که تصویب می گردد به سرنوشت کشور عزیزمان ایران بستگی دارد. پس بایستی با چشمانی باز و با بصیرت تمام کاندیدای مجلسمان را شناسایی و در انتخابات شرکت نماییم .

امام خمینی (ره) فرمودند: میزان رای ملت است . یعنی این ملت غیور ایران است که همیشه حماسه می آفرینند و شرکت در انتخابات خاری می شود برای چشم دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران و مثل همیشه نا امید می گردند.


+ نوشته شده توسط : سید میثم | مسافران آسمانی [ مسافر] |