ایالات متحده آمریکا ، موتور محرکه جنگ

سالهاست کنترل دولت های آمریکا خصوصا جمهوری خواهان  تحت سیطره افکارمسیحیان راست گرائیست که با دیکته کردن نظرات شان به این دولت ها،سعی درتحقق اهداف ایدئولوژیک خود دارند.آنها بر این باورند که اسرائیل همان سرزمین موعودی است که خداوند آنرا در سرزمین فلسطین به یهودیان وعده داد و لذا معتقدند مسیح(ع) فقط در صورتی ظهورخواهد کرد که تمامی یهودیان در فلسطین گردهم آیند و نبرد«آرماگدون» اتفاق بیافتد که طی آن تمامی نیروهای شرارت را ازمیان خواهد رفت و جالب اینجاست که آنها مسلمانان را همان نیروهای شرارت می خوانند و مسائلی را که امروز در فلسطین اشغالی،افغانستان،عراق،لبنان وخاورمیانه درحال وقوع است را مقدمه ای برای وقوع موعود خود می پندارند.به همین خاطر"نئومحافظه کاران"یا همان مسیحیان صهیونیست، دو دوره انتخابات ریاست جمهوری که طی آن بوش به قدرت رسید را گامی به سوی بازگشت به خدا بیان می دارند. هرچند باراک اوبا دموکرات توانست با حمله به سیاست های بوش جمهوری خواه به ریاست جمهوری ایالات متحده برسد اما در عمل نشان داد سیاست ایالات متحده تعریف شده است و چه جمهوری خواه و چه دموکرات از خود استقلالی ندارند و همه در راستای یک هدف هستند "تشکیل کشور اسراییل".  مبارزه با مسلمانان به عنوان محور شرارت ، مقابله با قیام های مردمی- اسلامی کشورهای منطقه و حمایت از دیکتاتورهای دست نشانه ی خویش برای حمایت از صهیونیست ها در قتل عام مردم مسلمان فلسطین همه و همه برای یک هدف است تشکیل کشور اسراییل.

  ادامه مطلب...

+ نوشته شده توسط : سید میثم | مسافران آسمانی [ مسافر] |


9 دی

رخداد "9 دی" در تاریخ عمر نظام جمهوری اسلامی ایران یک نقطه عطف است؛ نقطه عطفی که حقیقت آن را فقط و فقط می‌توان در کلام کسی یافت که سکان‌دار کشتی انقلاب است و 9 دی ثمره سال‌ها صبر، بصیرت‌افزایی و ولایت اوست.

9دی یک درس عبرت بزرگ برای دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. بزرگترین درس عبرت 9 دی به استکبار این بود که با دقت بیشتر نسبت به مبانی اعتقادی  مردم حرکت کنند و هرگز جامعه دینمدار و باورمند ایران را با جوامع غیر ارزشی و بی هدف خود مقایسه نکنند. نهم دی پاسخ مناسبی بود به حرکت ساختارشکنانه عده ای معلوم الحال که از سرویسهای امنیتی و اطلاعاتی خارج از کشور هم هدایت می شدند و عده ای فریب خورده هم با آنها همگام و همراه شدند و در روز عاشورا حرکتی کردند که طاقت مردم به سر آمد و در نتیجه منجر به خلق حماسه نهم دی شد. مردم آگاه و با بصیرت ایران در این روز تاریخی ضمن تجدید بیعت با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) به ندای رسای مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مبارزه با اقدامات ساختارشکنانه لبیک گفتند و با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب پاسخ کوبنده ای به توطئه ها و فتنه های مرموز استکبار جهانی و ناآگاهان و فریب خوردگان داخلی دادند. مردم در حماسه نهم دی حضور چشمگیر داشتند و نشان دادند در طول تاریخ هر موقع باورهای آنها مورد حمله و هجمه قرار بگیرد واکنش سریع نشان می دهند. اهالی یک جامعه باور محور که بر اساس باورهای خود زندگی می کنند و باورهایشان برایشان مقدسند، تحمل توهین به باورها و اعتقادات خود را از طرف هیچ شخص و گروهی نداشته و با حرکت خردمندانه و قاطعانه خود پاسخ دندان شکنی به هرگونه عمل یا گفته تحریک آمیز و توطئه گرانه می دهند. دستاورد عمده این روز تبلور و تشعشع بیش از پیش نقش مقام عظمای ولایت در آگاهی بخشی و هدایت عالمانه انقلاب اسلامی و ولایت پذیری جامعه ولائی ایران اسلامی بود و اگرچه این نکته بارها در موارد و برهه های مختلف به منصه  ظهور رسیده است اما در آن مقطع برای بدخواهان انقلاب و استکبار جهانی که با صرف هزینه های میلیاردی منتظر بروز شکاف درجامعه اسلامی وبهره برداری منفی خود ازاین جریان بودند،ناامیدی و یاس وسرخوردگی شدیدرا به همراه داشت.

حماسه 9 دی در کلام حضرت آیت الله خامنه ای

 وقتی عاشورا به کمک ملت آمد

 حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88 ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود.
نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.
هنر اصلی امام خمینی(ره)، وارد کردن مردم به صحنه بود و در هرجایی که مردم با شجاعت، بصیرت و عمل متناسب با ایمان خود، وارد میدان شدند تمام مشکلات، و بزرگترین موانع در مقابل اراده مردم از بین می‌رود.

ادامه مطلب...

+ نوشته شده توسط : سید میثم | مسافران آسمانی [ مسافر] |


<      1   2